کلینیک کاردرمانی آریان

اختلال هماهنگی رشدی

  • صفحه اصلی
  • مسیر درمان کودکان مبتلا به اختلالات رشد در کاردرمانی کودکان چگونه است؟
مسیر درمان کودکان مبتلا به اختلالات رشد در کاردرمانی کودکان چگونه است؟

مسیر درمان کودکان مبتلا به اختلالات رشد در کاردرمانی کودکان چگونه است؟

اگر تازه فهمیدید که فرزند شما اختلال هماهنگی رشدی دارد. داشتن یک تشخیص مناسب به شما امکان می دهد درمانی را که فرزندتان برای بهبود مهارت های حرکتی و هماهنگی لازم دارد ، انجام دهید. همچنین راه را برای پشتیبانی و کاردرمانی هموار می کند. اما شما برای کاردرمانی کودکان خود از کجا شروع می کنید؟

این مراحل را دنبال کنید تا روند کمک به فرزند خود را برای کاردرمانی کودکان مبتلا به اختلالات رشد کمک کنید.

 

همه چیزهایی را که می توانید در مورد کاردرمانی کودکان مبتلا به اختلالات رشد بیاموزید :

اختلال رشدی نوعی اختلال عصبی است که بر حرکت تأثیر می گذارد. این یک تفاوت یادگیری نیست ، اما می تواند بر یادگیری تأثیر بگذارد. همچنین غالباً با تفاوتهای یادگیری و تفکر مانند dyslexia و اختلالات کم توجهی یا بیش فعالی همراه است. چالش های حرکتی که با DCD همراه است می تواند کارهای مدرسه مانند نوشتن یا استفاده از کیبورد را دشوار کند. و این می تواند بچه ها را از یادگیری روالهای مراقبت از خود مانند مسواک زدن دندان ها باز دارد.

اطلاعات اولیه را در این متن از حقایق DCD دریافت کنید. دریابید که DCD در سنین مختلف چگونه می تواند به نظر برسد. و در مورد مهارت های حرکتی خوب ، مهارت های ناخالص حرکتی و برنامه ریزی حرکتی بیشتر بدانید.

چگونه به دنبال روش درمانی اختلال رشدی و مشکلات مشترک در کودکان باشید ؟

چندین گزینه درمانی وجود دارد که می تواند به کودک شما کمک کند تا از طریق مشکلات حرکتی موثر باشد ، فیزیوتراپی (PT) و کاردرمانی کودکان (OT) اصلی ترین درمان برای DCD است. درمانگران از تعدادی تکنیک و استراتژی برای کمک به ایجاد مهارت های حرکتی و بهبود هماهنگی استفاده می کنند. کاردرمانی و فیزیوتراپی می توانند به عنوان بخشی از یک پزشک یا با یک درمانگر خصوصی در خانه برگزار شوند.

اگر در خارج از منزل به کاردرمانی علاقه دارید ، مراحل دریافت ارزیابی خصوصی برای فرزند خود را یاد بگیرید. دریابید که در ارزیابی کاردرمانی کودکان چه اتفاقی می افتد و منابع را برای ارزیابی خصوصی رایگان یا کم هزینه پیدا کنید.




لینک منبع

 

نظرات :

ارسال نظر

فیلدهای ستاره دار را حتما پرنمائید *

ارسال نظر

کلینیک کاردرمانی آریان

کلینیک کاردرمانی آریان

اپراتور

سلام دوست عزیز 😃

اگر نیاز به مشاوره دارید به صورت آنلاین تماس بگیرید.