کلینیک کاردرمانی آریان

اخبار کاردرمانی

وظایف گفتاردرمانگران

وظایف گفتاردرمانگران

جلسات گفتاردرمانی برای کودکان سرگرم‌کننده و جذاب است.

بازی چیزی است که کودکان به طور طبیعی هر روز انجام می‌دهند . بازی‌درمانی به کودکان این امکان را می‌دهد که کاری را انجام دهد که با آن آشنا و راحت باشند . در گفتاردرمانی سعی در ایجاد انگیزش و لذت بردن از پتانسیل کودک می‌شود .

متخصصان گفتاردرمانی , زمانی را صرف ارزیابی اولیه و جلب اعتماد کودک می‌کنند . زمانی که کودک با کاردرمانگر راحت می‌شود , احساس می‌کند که این تنها یک بازی نمایشی است و کم‌تر شبیه به آموزش و آزمایش است .  توجه به تکلیف , ارتباط چشمی , ریسک‌پذیری , حل مساله , پیروی از جهات , توالی یابی, مفاهیم اولیه ( مانند حروف بزرگ و کوچک , بلند و کوتاه ) , حروف اضافه , مهارت‌های بازی مناسب و بیشتر .

گفتاردرمانگران می‌توانند نقش اجتماعی - عاطفی کودک مانند چگونگی تعامل آن‌ها با دیگران را ارزیابی کنند .مهم است که توجه داشته باشید که دیگر مشکلات رفتاری تیز میتواند در تاخیر زبان و در تنظیم رفتار آن‌ها نقش داشته باشد .

گفتاردرمانگران با هدف قرار دادن اهداف گفتار و زبان در حین بازی , تعمیم و انتقال را ترویج می‌کنند . بازی‌درمانی ، ساختار ساده تری دارد و به کودک و گفتاردرمانگر اجازه خلاقیت می‌دهد . این نوع درمان  , با ساختار ساده تر برای کودکان ترسناک نیست که به ما این امکان را می‌دهد که نتایج مثبتی از آن‌ها بگیریم .

 

برای رزرو قرار ملاقات با گفتاردرمانگران کلینیک آریان می‌توانید از طریق این سایت با ما در تماس باشید.

نظرات :

ارسال نظر

فیلدهای ستاره دار را حتما پرنمائید *

ارسال نظر

کلینیک کاردرمانی آریان

کلینیک کاردرمانی آریان

اپراتور

سلام دوست عزیز 😃

اگر نیاز به مشاوره دارید به صورت آنلاین تماس بگیرید.