کلینیک کاردرمانی آریان

کاردرمانی اوتیسم

  • صفحه اصلی
  • عدم تحمل غذا در دهان کودکان و ارزیابی آن در کاردرمانی کودکان
عدم تحمل غذا در دهان کودکان و ارزیابی آن در کاردرمانی کودکان

عدم تحمل غذا در دهان کودکان و ارزیابی آن در کاردرمانی کودکان

در این مقاله که به همت تیم تحریریه کلینیک کاردرمانی آریان و از سخنان آقای  نعیمی تهیه شده است به مساله و موضوع "عدم تحمل غذا در دهان کودکان" می پردازیم . شما عزیزان می توانید سوالات و نظرات خود را در انتهای این  مقاله و یا با راه های ارتباطی با کلینیک کاردرمانی آریان در میان بگذارید . با ما همراه باشید :

عدم تحمل غذا در دهان کودکان و تحمل حس لمس

در ابتدا باید این نکته را در نظر بگیریم که کودکانی که در تحمل حس لمس (تاچ) مشکل دارند و بابت این موضوع به کلینیک های کاردرمانی مراجعه میکنند ، به احتمال زیاد این عزیزان دچار مشکل عدم تحمل غذا در دهان  و مشکلات تغذیه ای خواهند بود .  همچنین این کودکان با این مشکل مواجه هستند که غذا و میوه ها و خوارکی ها را نیز نمیتوانند در دستانشان نگه دارند و میل کنند.

بر همین اساس کودکان عزیزی که با مشکلاتی همچون عدم تحمل غذا در دهان و تحمل حس لمس (تاچ) مواجه هستند باید به مرکز کاردرمانی مراجعه کنند و پس از مشاوره و راهنمایی های کاردرمانگر خود ، تحریکات حسی درجه بندی شده را زیر نظر متخصص کاردرمانی حسی دریافت کنند .

کاردرمانی حسی

برطرف کردن مشکل عدم تحمل غذا در دهان کودکان

لازم به توضیح است که این مشکل فقط با رفتار درمانی و آموزش مستقیم برطرف نمیشود. این موضوع یک نوع مشکل حسی است که بعد از اینکه کاردرمانگر حسی ارزیابی دقیق حسی انجام داد و تشخیص داد می توان این کار را انجام داد و مشکل عدم تحمل غذا در دهان کودکان را برطرف کرد

همانطور که اشاره شد شیوه درمان ، تعداد جلسات درمان ، زمان درمان و ... توسط کاردرمانگر حسی در کلینیک کاردرمانی مشخص می شود . شما عزیزان که کودکانتان دچار این مشکل هستند می توانید با مراجعه به کلینیک کاردرمانی آریان و پس از ارزشیابی دقیق و مشخصی که در این مرکز انجام می شود می توانید مشکل کودک خود را برطرف کنید.

 کلینیک کاردرمانی آریان با خدماتی از قبیل بازی درمانی، گفتاردرمانی، تمارین حرکتی و حسی و خدمات متنوع دیگرآماده ی خدمت رسانی به شما عزیزان می باشد. جهت تماس با کلینیک کاردرمانی آریان از طریق شماره های زیر اقدام کنید:

021-22091719

021-22142604

021-26766428

و شماره واتساپ:09301969614

 

مطالب پیشنهادی:

نظرات :

ارسال نظر

فیلدهای ستاره دار را حتما پرنمائید *

ارسال نظر

کلینیک کاردرمانی آریان

کلینیک کاردرمانی آریان

اپراتور

سلام دوست عزیز 😃

اگر نیاز به مشاوره دارید به صورت آنلاین تماس بگیرید.