کلینیک کاردرمانی آریان

کاردرمانی آنلاین

کاردرمانی کودکان در منزل؟

کاردرمانی کودکان در منزل؟


مراقبت های تخصصی کاردرمانی کودکان در منزل


درمان توانبخشی مبتنی بر خانه به درمانگران اجازه می دهد تا درمان ها را به روش هایی که در محیط های بالینی امکان پذیر نیست تنظیم کنند. درمانگران محیط خانه و نحوه تعامل کودکان با آن را از نزدیک می بینند. Jung-D’Amico می‌گوید: «یک خانواده در بیمارستان می‌توانند خانه‌شان را توصیف کنند، اما در واقع با دیدن آن و اینکه می‌توانند در خانه باشند – ما نمی‌توانیم آن را بازسازی کنیم. با استفاده از این اطلاعات، درمانگران برنامه‌های درمانی ایجاد می‌کنند که واقعاً محیط خانه، پویایی خانواده و خلق و خوی کودک را در نظر می‌گیرد. کاردرمانگر اطفال می تواند از اسباب بازی های مورد علاقه کودک استفاده کند، در اتاق مورد علاقه خود کار کند و از والدین بخواهد در درمان ها برای ایجاد انگیزه در کودک برای دستیابی به اهداف خود کمک کنند.

تاکید بر آموزش خانواده در کاردرمانی 


آموزش والدین تاکید بیشتری در مراقبت در منزل دارد. Jung-D’Amico می‌گوید: «از آنجایی که ما در خانه هستیم، می‌توانیم زمانی را صرف کنیم تا با خانواده‌ها نه تنها در مورد نیازها و نگرانی‌هایشان، بلکه در مورد برنامه درمانی مورد نیاز برای دستیابی به این اهداف صحبت کنیم.

برای استفاده حداکثری از کاردرمانی، کودکان و خانواده‌ها تشویق می‌شوند تا تمرین‌ها و فعالیت‌های توصیه‌شده را در خارج از جلسات ادامه دهند. سپس درمانگر نگرانی ها و پیشرفت ها را با خانواده در میان می گذارد و برنامه درمانی را در صورت نیاز تنظیم می کند. در حالی که آموزش والدین در محیط های بالینی و بیمارستانی تکمیل می شود، Jung-D’Amico می گوید که تاکید و تأثیر بیشتری در مراقبت های خانگی دارد. او می‌گوید: «خانواده تنها تمرکز در خانه است، بنابراین ما می‌توانیم واقعاً بر رشد، شکوفایی و مستقل شدن بیمار تا حد امکان تأکید کنیم».

 

اگر کودک شما به مراقبت های پس از فاز حاد در بیمارستان نیاز دارد یا دارای یک بیماری مزمن یا پیچیده است، خانه شما اغلب راحت ترین و بهترین مکان برای دریافت مراقبت است. متخصصان اختصاصی کاردرمانی کودکان گروه توانبخشی در منزل آریان و گفتاردمانی کودکان برای کار با کودکان در هر سنی و کمک به خانواده هایی که به خدمات کودکان نیاز دارند آموزش دیده اند.

با مسئولین پذیرش تماس بگیرید تا با با شرایط شما به شما مشاوره بدهند.

نظرات :

ارسال نظر

فیلدهای ستاره دار را حتما پرنمائید *

ارسال نظر

کلینیک کاردرمانی آریان

کلینیک کاردرمانی آریان

اپراتور

سلام دوست عزیز 😃

اگر نیاز به مشاوره دارید به صورت آنلاین تماس بگیرید.