کلینیک کاردرمانی آریان

اوتیسم

اختلال خوردن در زنان اوتیسم

اختلال خوردن در زنان اوتیسم

اختلال خوردن در زنان مبتلا به اوتیسم

دکتر ویلیام مندی، چارلی باب و ژانین بارد اعضای پژوهش در اختلالات خوردن در تیم اوتیسم (SEDAF) هستند.  آنها در حال تحقیق در مورد عوارض ناخوشایند اختلال در خوردن در زنان مبتلا به اوتیسم هستند و امیدوارند یافته های آنها منجر به بهبود افراد مبتلا به اختلال خوردن شود.ما در حال بررسی این ایده  هستیم که زنان مبتلا به اوتیسم با غذا خوردن شدید ، اغلب الگوی بی نظمی اشتهایی را در نظر نمی گیرند، زیرا مشکلات خوردن آنها عمدتا به دلیل تمایل به لاغر شدن نیست و ممکن است، عوامل مرتبط با اوتیسم نیزبه افزایش این اختلال  کمک کند.

برای برخی از زنان حساسیت حسی و بی توجهی به طعم و مزه غذا نقش مهمی ایفا می کنند. بعضی ازافراد می گویند آنها  احساس نمی کنند که گرسنه هستند، و بنابراین نمی توانند متوجه شوند که چقدر باید غذا  بخورند. بعضی از تلاش ها برای از بین بردن عادات غذا خوردن آنها به دلیل گرایش قوانین سخت است. دختران و زنان اوتیسم همچنین ممکن است از رژیم غذایی  به عنوان یک استراتژی  نزد همتایان خود استفاده کنند.

اختلال خوردن در زنان

یادگیری بیشتر در مورد ارتباطات بالقوه میان اوتیسم و بی حسی به منظور افزایش آگاهی در میان متخصصان مراقبت های بهداشتی و حمایت بهتر از دختران و زنان، حیاتی خواهد بود. مطالعات انجام شده نشان می دهد که در حال حاضر زنان اوتیسم مبتلا به بی اشتهایی از درمان کمتری نسبت  به بیماران غیر اوتیسم برخوردار هستند .ما امیدواریم که با درک مکانیسم های خاص اوتیسم در زمینه مشکلات محدود کننده غذا، با درمان های بهتر بتوانیم زندگی شادتری را برای زنان مبتلا به اختلال خوردن در اوتیسم را ترویج دهیم.

اختلال خوردن در زنان مبتلا به اوتیسم

لینک منبع 

 

نظرات :

ارسال نظر

فیلدهای ستاره دار را حتما پرنمائید *

ارسال نظر

کلینیک کاردرمانی آریان

کلینیک کاردرمانی آریان

اپراتور

سلام دوست عزیز 😃

اگر نیاز به مشاوره دارید به صورت آنلاین تماس بگیرید.