کلینیک کاردرمانی آریان

اخبار کاردرمانی

  • صفحه اصلی
  • روند کاردرمانی کودکان مبتلا به اوتیسم در زمان شیوع ویروس کرونا
روند کاردرمانی کودکان مبتلا به اوتیسم در زمان شیوع ویروس کرونا

روند کاردرمانی کودکان مبتلا به اوتیسم در زمان شیوع ویروس کرونا


متخصصان کاردرمانی می گویند، همه گیری کرونا ویروس به ویژه برای کودکان و بزرگسالان مبتلا به اوتیسم و ​​خانواده های آنها دشوار است. چه بسا طرح فاصله گذاری هوشمند اجتماعی و قرنطینه مراجعه والدین به مرکز کاردرمانی کودکان را برای ارائه خدمات کاردرمانی دچار مشکل کرده است. دکتر ادرین اشراقی، استاد و مدیر آزمایشگاه تحقیقات و اختلالات شنوایی دانشگاه میامی می گوید: قرنطینه و اختلال در امور روزمره برای هر کسی سخت است، اما ممکن است از نظر عاطفی کسی را که دارای اختلال طیف اوتیسم است، بیشتر دچار تنش کند. ما در وبسایت مرکز کاردرمانی آریان و شبکه های اجتماعی، به شرح چالش های بیماران اوتیسم و ​​خانواده های آنها در طول بحران 19COVID ، و آنچه که ارائه دهندگان مراقبت های بهداشتی و متخصصان کاردرمانی باید برای اطمینان از مراقبت های مناسب بدانند، می پردازیم.

هدف از این مقاله، تعریف چالش ها و نکاتی است که کودکان دارای اوتیسم در دوران بیماری کرونا با آنها روبرو هستند، بنابراین متخصصین کاردرمانی کودکان، پزشکان، مراقبان و سیستم سلامت کلی می توانند نیازهای این افراد خاص را بهتر پیش بینی و برآورده کنند. برای كنترل و پیشگیری از بیماری کرونا، افراد مبتلا به اوتیسم در معرض خطر بیشتری برای عوارض ویروس کرونا هستند زیرا اغلب این افراد دچار اختلالات ایمنی و سایر مشکلات سلامتی هستند. قرنطینه می تواند به ویژه برای کودکان مبتلا به اوتیسم و ​​خانواده های آنها بسیار سخت باشد. بر اساس ارتباطات کاردرمانی با خانواده ها، این کودکان ممکن است در درک اوضاع و بیان خود مشکل داشته باشند. بیش فعالی، مسائل رفتاری و حساسیت شدید به صدا یا نور روشن از دیگر مواردی است که افراد مبتلا به اوتیسم تجربه می کنند.

اگر کودکی مبتلا به اوتیسم نیاز به مراقبت و کاردرمانی داشته باشد، اوضاع می تواند آنها و خانواده هایشان را تحت الشعاع قرار دهد. خدمات کاردرمانی و گفتاردرمانی در منزل و یا به صورت آنلاین و از راه دور نیز می تواند برای خانواده ها و این کودکان مفید واقع شود.

 

 

 

 

لینک منبع

 

نظرات :

ارسال نظر

فیلدهای ستاره دار را حتما پرنمائید *

ارسال نظر

کلینیک کاردرمانی آریان

کلینیک کاردرمانی آریان

اپراتور

سلام دوست عزیز 😃

اگر نیاز به مشاوره دارید به صورت آنلاین تماس بگیرید.