کلینیک کاردرمانی آریان

اخبار کاردرمانی

  • صفحه اصلی
  • کیفیت خدمات آنلاین کاردرمانی کودکان مبتلا به اوتیسم چگونه است؟
کیفیت خدمات آنلاین کاردرمانی کودکان مبتلا به اوتیسم چگونه است؟

کیفیت خدمات آنلاین کاردرمانی کودکان مبتلا به اوتیسم چگونه است؟

 
 
 

اعتقاد بر این است که برنامه های کاردرمانی باعث کاهش تنش های موجود در خانواده ها، برای دریافت برنامه های مناسب برای فرزندانشان می شوند، اما این روشهای کاردرمانی طولانی مدت و پر قدرت به صورت حضوری در برخی از مناطق کشور که نزدیک مراکز بزرگ پزشکی نیستند، در دسترس نیست. خانواده های زیادی وجود دارند که در مکان هایی بدون دسترسی به متخصصان کاردرمانی کودکان و گفتاردرمانی زندگی می کنند. وقتی که شما تشخیص مناسب را دریافت می کنید و مرکز کاردرمانی و گفتاردرمانی کودکان در نزدیکی شما وجود ندارد ممکن است ناامید از درمان باشید، به ویژه هنگامی که نمی توانید متخصصانی پیدا کنید که بتوانند به سوالات پاسخ دهند و به شما آموزش دهند.
برنامه های کاردرمانی و گفتاردرمانی که به صورت آنلاین و از راه دور تنظیم می شوند با استفاده جدید از فن آوری و مداخله درمانی برای خانواده های کودکانی که در معرض خطر ابتلا به اوتیسم واقع در شهرستان ها یا مکان هایی دور هستند، در نظر گرفته شده است. یک تیم تحقیقاتی برنامه گفتاردرمانی و کاردرمانی از راه دور ارائه دادند تا به این خانواده ها امکان دسترسی به آزمایشات بالینی مداخلات رفتاری را فراهم کند. مطالعه جدید از یک مداخله رفتاری فشرده به نام JASPER (برای توجه مشترک، بازی نمادین و تنظیم) استفاده کرده است. این مداخله مهارت های ارتباطی اجتماعی و غیر کلامی کودکان را هدف قرار می دهد. مهم تر از همه این است که این مداخله از طریق والدین انجام می شود. یک متخصص به عنوان مثال یک متخصص کاردرمانی برنامه لازم را به والدین آموزش می دهد تا برخی از عناصر اصلی فعال مداخله را تحویل بگیرند.
متخصصین کاردرمانی کودکان از استراتژی های مبتنی بر بازی و اسباب بازی های خاص استفاده می کند. یک راهکار این است که به کودک کمک کنیم و در بازی ها با او همراه شویم. شما از چیزهایی که به آنها دسترسی دارید استفاده می کنید و به او می آموزید که چگونه از آن چیزها استفاده مجدد کند. متخصصین کاردرمانی کودکان به نوآوری و تدوین استراتژی هایی برای بهبود دسترسی به مراقبت های بالینی و تحقیقات برای کودکان و خانواده های دارای ناتوانی در توسعه عصبی کودکان ادامه خواهد داد.
 
 
 
 

 

نظرات :

ارسال نظر

فیلدهای ستاره دار را حتما پرنمائید *

ارسال نظر

کلینیک کاردرمانی آریان

کلینیک کاردرمانی آریان

اپراتور

سلام دوست عزیز 😃

اگر نیاز به مشاوره دارید به صورت آنلاین تماس بگیرید.