کلینیک کاردرمانی آریان

اخبار کاردرمانی

  • صفحه اصلی
  • ضدعفونی پیشرفته مرکز کاردرمانی آریان طبق دستورالعمل وزارت بهداشت انجام شد
ضدعفونی پیشرفته مرکز کاردرمانی آریان طبق دستورالعمل وزارت بهداشت انجام شد

ضدعفونی پیشرفته مرکز کاردرمانی آریان طبق دستورالعمل وزارت بهداشت انجام شد

با سلام و تقدیم احترام خدمت مراجعین محترم

بدینوسیله به اطلاع می رسانیم با توجه به شرایط پیش آمده در مورد ویروس کرونا covid-19 و براساس دستورالعمل های وزارت بهداشت محترم مرکز کاردرمانی آریان از تاریخ 98/12/3 الی 98/12/17 تعطیل بوده و بر طبق پروتوکول های بهداشتی و ضدعفونی محیطهای درمانی و بیمارستانی و توسط محلول دکونکس و دستگاههای پیشرفته ضدعفونی گردید .
علاوه بر آن مقرر شد برای رعایت حداکثر اصول پیشگیری قبل از ورود افراد به محیط کلینیک از آنها تست حرارتی کرونا دریافت شود .

همچنین همه درمانگران قبل از ورود به کلینیک مورد ارزیابی تست حرارتی بوسیله تسترهای پیشرفته قرار خواهند گرفت .ضمنا طبق دستور مدیریت کلینیک اتاق های درمان قبل از ورود بیمار و پس از آن توسط محلول دکونکس ضدعفونی میشوند و ابزار درمانی هم قبل و بعد از هر جلسه درمان توسط محلول مذکور ضدعفونی خواهد شد .
همچنین همه عزیزان مراجعه کننده یک بسته بهداشتی حاوی یک عدد ماسک و یک جفت دستکش به همراه ماده ضدعفونی در بدو ورود به کلینیک دریافت خواهند کرد و تا پایان حضورشان در کلینیک میتوانند از آنها استفاده نمایند.

شایان ذکر است که برای رعایت حداکثری شرایط ضدعفونی در هر اتاق درمان یک مایع اسپری درموسپت بیمارستانی برای ضدعفونی کردن لحظه ایی دستان درمانگران قرارداده شده و همه درمانگران از ماسک‌های مخصوص استفاده خواهند کرد . 
کلینیک از پذیرش مراجعین سرماخورده معذور است.
 
اخبار کاردرمانی و کلینیک را از طریق این وبسایت و یا مراجعه به صفحات مجازی کلینیک آریان دریافت کنید.

با تشکر مجید نعیمی مدیریت کلینیک کاردرمانی ، گفتاردرمانی و توانبخشی آریان

نظرات :

ارسال نظر

فیلدهای ستاره دار را حتما پرنمائید *

ارسال نظر

کلینیک کاردرمانی آریان

کلینیک کاردرمانی آریان

اپراتور

سلام دوست عزیز 😃

اگر نیاز به مشاوره دارید به صورت آنلاین تماس بگیرید.